Współpraca

poniedziałek, 7 października 2013

Jesienna dekoracja

Poniżej przedstawiam pomysł na jesienną dekorację sali.
W naszym przypadku (z racji zakazu dekorowania ścian ;) dekoracja została umieszczona na tablicy edukacyjnej.



Korona drzewa została wykonana z balonów w jesiennych kolorach, natomiast pień drzewa z brązowej bibuły.

Pani Jesień dużego formatu, z racji moich ograniczonych zdolności plastycznych ;) powstała w nastepujący sposób:
- znalazłam interesującą ilustrację przedstawiająca kobietę; obrazek ściągnęłam z internetu.
W Power Paint podzieliłam obrazek na 4 równe części i każdą część zapisałam jako osobny obrazek.
Następnie owe obrazki wydrukowałam na czarno- biało i skleiłam.
- skleiłam także 4 arkusze kalki;
- na brązowy brystol (kolor wg inwencji twórcy :) przekalkowałam postać wydrukowanej Pani, kontury poprawiłam markerem, dopracowałam szczegóły twarzy Pani Jesieni.

Suknie Pani Jesieni wyklejały dzieci  listkami wydrukowanymi na kolorowych arkuszach papieru.

Efekty możecie ocenić sami :)







1 komentarz: