Współpraca

czwartek, 7 grudnia 2017

Mikołaj - praca plastyczna

W związku z wczorajszymi Mikołajkami, moje średniaczki wykonały portret Świętego Mikołaja
na wzór mojego poniższego "dzieła" :D


Jak można zauważyć, podstawą tej pracy jest wachlarz, który przygotowałam dla każdego mojego Jeżyka. 
Pompony, waciki, ruchome oczka i gwiazdki z dziurkacza,  to gotowe elementy, 
które należało przykleić w odpowiednich miejscach.
Natomiast wycinanie twarzy (po linii koła) i czapeczki (trójkąta), 
a także ich naklejanie to praca przedszkolaków.
Muszę przyznać, że i tak wykonanie pracy trwało sporo, bo prawie 45 min. 
Nawet się tego nie spodziewałam, dlatego Wam polecam tworzenie pracy etapami ;)

A jak pracowały moje dzieciaczki? I jakie są efekty tej pracy? 
Zobaczycie poniżej :)







I jak się Wam podobają Jeżykowe Mikołaje?? :)


3 komentarze:

  1. Śliczne te Mikołaje, na pewno wykorzystam ten pomysł. Fajnie zaprezentowane prace na tablicy dla Rodziców (tablica magnetyczna - u mnie w takim rozmiarze i to w szatni - marzenie), dużo miejsca na każdą pracę - tylko 12 dzieci, a u mnie na ciasnej styropianowej tablicy; jak wszyscy są w przedszkolu, to prace niektórych zwieszają się z ramki tablicy, bo się po prostu nie mieszczą. Ale cóż - takie są uroki pracy w publicznym przedszkolu...

    OdpowiedzUsuń