Współpraca

niedziela, 13 października 2019

Urodzinowa rozdawajka - to już 6 lat!

Po pierwsze:
Przegapiłam zeszłotygodniowe urodziny Boberkowego Świata :(
 6 października minęło 6 lat od pierwszego wpisy zamieszczonego na blogu.


 Po drugie:
Wróciła moja Boberkowa połowa z kolejnej wycieczki do Japonii 
i przywiozła mi zapas książeczek i papierów do origami 

Po trzecie:
24 października obchodzimy Światowy Dzień Origami.

Po czwarte:
Chcąc utrzymać tradycję urodzinowej rozdawajki, postanowiłam podzielić się z Wami 
moimi japońskimi giftami :D

Zatem po piąte:
Jeśli chcielibyście przygarnąć 4 książeczki z propozycjami origamicznych cudów 
i walizeczkę z dwoma pakietami papierów do origami:


->wrzućcie w komentarzu na FB zdjęcie, na którym widać jak wykorzystujecie pomoce, 
materiały lub propozycje zajęć, zabaw prezentowanych na Boberkowym blogu lub FB :)
->jeśli nie macie konta na FB, wyślijcie mi zdjęcie na Boberkowego maila 
poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się po prawej stronie na blogu :)

Spośród komentujących, w następną niedzielę wylosuję jedną osobę, która przygarnie ten wyjątkowy zestaw :D

 PS. Cudownego tygodnia i wszystkiego najlepszego z okazji NASZEGO jutrzejszego święta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz