Współpraca

piątek, 29 listopada 2013

Cytaty przedszkolaków.

Ten tydzień był bardzo wyczerpujący. Ciągle nadganiam braki w dokumentacji ( wynikające ze zbyt częstych zmian, wprowadzanych przez Dyrekcję). Dziś mieliśmy zajęcia otwarte dla rodziców, także jutro pojawi się scenariusz zajęć i zdjęcia wykonanych pomocy. A dziś zachęca do przeczytania kilku cytatów, pochodzących z wypowiedzi moich maluchów :)
Enjoy!

Nowi koledzy.

Ja: Jasiu, co Ty tam robisz??Wygląda jakbyś rozmawiał z dłonią?
Jaś. Niee Pani Agatko, ja rozmawiam z moimi nowymi kolegami- roztoczami.


Skleroza.

Ja: Mówiłam już, że Was bardzo kocham?
Jasiu: Nieee, zapomniałaś...


Za dużo ludzi.

D.- Ma Pani auto?
Ja- Nie, nie mam.
D.- to czym Pani do nas przyjeżdża?
Ja- Autobusem.
D.- Jechałem kiedyś autobusem. Nie ma gdzie usiąść.
Ja- Oj tak. Dzisiaj było strasznie dużo ludzi, całą drogę stałam.
D.- Bo tutaj za dużo ludzi jest.
Ja- Ale gdzie?
D.- No w Polsce. Ja tego naprawdę nie wytrzymam!


Kto pierwszy...

Ustawiamy się w parach do wyjścia z sali.

D.:Ale ja byłem pierwszy, wy dwa księżniczki.


Pifko 

Mati: To jedziemy na pifko.
Dorian. : Fuuuuuuj! Dzieci nie piją pifka.
Mati: Nooo, pifko pija tylko duże panowie!

                               

1 komentarz: