Współpraca

sobota, 1 lutego 2014

Cytaty przedszkolaków cz. 2



 Oto kolejna partia cytatów moich podopiecznych :) Enjoy it !


„Misio”


D.: Pani Agatko, przeczytam Pani wierszyk.
Mały bierze do rąk porysowaną kartkę i udaje, że czyta.
D. : Bierzemy misia teczkę. A misio, jak to misio, zrobił w majtki sisio.

„Łóżko”

Ja: Jak spadnie śnieg, zbudujemy igloo.
L.: I kupimy radio i będziemy tam tańczyć.
M.K: I kupimy tam kołdrę, poduszki i łóżko...
M.A: W żadnym wypadku! Moja mama powiedziała, że łóżko kosztuje bardzo pełno.

„Spacony”

Ja: Ale Ty już jesteś czerwony!
D.: Bo jestem cały spacony.

„Pani- Gapa”

J.: Proszę Pani, nie chcę Cię martwić, ale podczas mycia rąk ubrudziłaś mi spodnie.
Ja.: ....

„Dermatolog”

Oglądając ilustracje przedstawiające różne rodzaje pokarmów dla ptaków (dot. kulek)
J. - A to mi przypomina atopowe zapalenie skóry..

„Za mały”

D.: Ja też gram w Angry Birds.
M.: TY? Ty nie możesz grać w takie gry. Nawet ręcznika nie potrafisz powiesić.

"Oszczędny"

Ja: J., czemu się nie bawisz, tylko siedzisz na ławce?
J.: Oszczędzam energię. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz