Współpraca

wtorek, 23 czerwca 2015

Plażowe klapki- wakacyjna praca plastyczna

Jak wszyscy chyba, ostatnio na zajęciach nawiązujemy do tematów związanych z latem i wakacjami.
Na piątkowych zajęciach ( a raczej, jak to określiła jedna z moich pociech "atrakcjach"), podczas hospitacji diagnozującej, dzieci wzięły udział w szeregu zabaw związanych z tematem lata, w których to zaprezentowały swoją wiedzę i umiejętności nabyte w ciągu całego roku. Scenariusz, postaram się wrzucić w niedługim czasie :)
Jako zwieńczenie tego sympatycznego tematu, dzieci wykonały wyjątkową pracę plastyczną.


Pierwszym etapem pracy, było odciśnięcie stópek na kartce. Malowałam dzieciom stopy wybranymi przez nie kolorami farb, po czym dzieci odciskały ja na kartce w kolorze również przez siebie wybranym. Jako ciekawostkę, powiem, że na kilkanaście osób, tylko dwie odczuwały przy zabawie gilgotki :)

Gdy stópki wyschły, wraz z Panią Anią, wycięłyśmy je i nakleiłyśmy na kremowe kartki. Dzieci ozdobiły stópki kaszą jęczmienną ( przyklejoną na klej Magic), symulującą piasek. Następnie, ze słomek stworzyły paski do klapek. Całość przyozdobiły muszelkami. I jak Wam podoba się nasza wakacyjna praca?? Bo ja jestem zachwycona efektem końcowym :)














16 komentarzy:

  1. genialne! już wiem co będziemy robić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba...aż poczułam mrowienie w stopach i zatęskniłam za spacerem po plaży

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! mam nadzieję, że za rok będę miała okazję skorzystać z Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie...praca wyjątkowa:) Brawo za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, jak wiesz jestem stałą bywalczynią Twojego bloga. Pewnie masz dużą "popularność" ale nominowałam Cie do LBA (szczegóły u mnie). Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, jednak postanowiłam nie brać udziału w tego typu i tym podobnych akcjach. Życzę powodzenia :)

      Usuń
  6. A mnie ciekawi jak przeprowadzasz taką pracę plastyczną w grupie 25osobowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie pracowałam w grupie 25 osobowej ;) to jest plus pracy w prywatnych placówkach :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne klapki :) Gdybyś szukała klapek dla siebie lub dziecka to polecam ten sklep internetowy https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html Znajdziesz tam modne i wygodne obuwie dla siebie i całej rodziny. Ja właśnie szukam klapek i sandałów na nasz wypad nad morze.

    OdpowiedzUsuń