Współpraca

niedziela, 7 października 2018

5 lat bloga - urodzinowa rozdawajka

Nie będę się rozpisywać, bo niestety ostatnio znów cierpię na chroniczny brak czasu,
ale wczoraj Boberkowy World obchodził 5 urodziny!!!!
Z tej okazji mam dla wszystkich swoich czytelników prezent <3


Z pokaźnego dość dorobku moich materiałów, 

każdy odwiedzający bloga od dziś aż do przyszłej niedzieli (tj. 14.10.18)
może wybrać sobie jeden pakiet pomocy, które znajdziecie TUTAJ i TUTAJ
Wystarczy dać mi znać w komentarzu na FB pod postem reklamującym ten wpis, 
jakie materiały chcielibyście otrzymać.

Osobom, które nie posiadają konta na FB polecam wysłanie wiadomości 
poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na blogu 
lub bezpośrednio na blogowego maila: 
boberkowoo@gmail.com
W wiadomościach zwrotnych prześlę Wam wybrane materiały :)
PS. W przypadku STARTERA,  proszę wybrać jeden pakiet pomocy:
Kalendarz lub Plan Dnia lub Kodeks.
Możliwe jest także wybranie 1 pakietu pomocy spośród gratisowych materiałów do STARTERA :)

W ten sposób chcę podziękować wszystkim tym, którzy odwiedzają mój świat,
przesyłają niezwykle pokrzepiające wiadomości i mobilizują do dalszego działania.

To, że ostatnio tak mało się udzielam nie oznacza, że próżnuję ;)
Sporo się u mnie dzieje, tak w życiu zawodowym jak i prywatnym,
ale po tym jak przez ostatnie lata nieco zatraciłam się w pracy,
teraz staram się bardziej skupić na sobie.

Oczywiście, nadal będą pojawiać się nowości, ale już nie z taką częstotliwością,
jak w ubiegłych latach ;)

Mimo wszystko, zachęcam do odwiedzin i korzystania ze wszystkich dobrodziejstw mojego Internetowego dzieciątka :D

Raz jeszcze dziękuję, że jesteście, bo gdyby nie Wy,
nie doczekałabym się mojego pierwszego papierowego bejbika :)
A powiem Wam w sekrecie, że drugie papierowe już w drodze :D

PS. Proszę o duże pokłady cierpliwości!
Postaram się na każdy komentarz i wiadomość odpisać najszybciej jak to możliwe,
 jednak jak już wspomniałam,
krucho u mnie z czasem, także mogą pojawić się opóźnienia ;)

Ściskam mocno i pozdrawiam wszystkich boberkowych maniaków!

Do usłyszenia niebawem <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz