Współpraca

niedziela, 26 stycznia 2020

Zakodowana laurka na walentynki, dla mamy i taty, dla babci i dziadka

Z racji tego, że w nadchodzący piątek będziemy organizować w naszej grupie
uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka,
(tak, dopiero teraz, bo przez ostatnie dwa tygodnie mieliśmy ferie w naszym województwie)
czeka nas sporo pracy, m.in. próby do przedstawienia czy wykonanie upominków.
Dlatego też postanowiłam połączyć pracę plastyczną 
z naszym Zakodowanym Kalendarzem Świąt Nietypowych.


To będzie szybki, prosty ale wydaje mi się, że dość efektowny sposób 
na przyozdobienie naszej tablicy.
Przy okazji przemycę najprostsze elementy kodowania i kontynuowania rytmów.
Jak to mówią, zostaną upieczone dwie pieczenie na jednym ogniu :D
Dla tych, którzy już mają prace plastyczne gotowe,
pomysł można wykorzystać jako standardową kartę pracy z okazji np. zbliżających się walentynek,
czy majowych i czerwcowych świąt rodziców.


Wzór powstał na podstawie mojego pomysłu karty pracy, 
która została opublikowana w Pakiecie Kart Pracy mojego autorstwa 
do "Nowych przygód Olka i Ady poziom A+".

Nieco pozmieniałam układ kolorowych kropek, a także dodałam koła jako ramkę.
Także coś, co możecie znać z MAC'owej publikacji, nabrało nieco innego kształtu :)
Do  powyższej karty dołączony jest kod, wg którego należy pokolorować kółka.


Jeśli jesteście zainteresowani pobraniem karty i kodu w normalnej rozdzielczości,
(zdjęcia zamieszczone tutaj są jedynie pokazowe i nie nadają się do wydruku)
zapraszam TUTAJ

1 komentarz:

  1. Myślę, że takie kartki na walentynki są przeurocze:) Warto pójść w tym kierunku zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń