Współpraca

poniedziałek, 16 marca 2020

Koronowirus nam nie straszny - gry i zabawy na popołudniową nudę

By umilić czas spędzany w rodzinnym gronie,
w głównej mierze mam na myśli czas z własnymi bąblami,
które zapewne niejedna i niejeden z Was posiada,
postanowiłam stworzyć zestawienie gier i zabaw,
które możecie zrobić samodzielnie w domu.
Nie musicie już zostawiać żadnych komentarzy, by zaopatrzyć się w pliki ode mnie.
Wystarczy, że klikniecie w odnośnik i już możecie tworzyć :D

Nie będę się rozwodzić nad walorami poszczególnych propozycji.
 Jeśli zechcecie, sami wygooglujecie posty z nimi i zapoznacie się z opisami.
Dziś moja rola ogranicza się do wrzucenia bezpośredniego linku do pobrania pomocy.
Zatem by nie przedłużać, oto Boberkowa garść inspiracji na urozmaicenie czasu wśród własnych czterech ścian :)

Gra na topie ;)


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ

Kodowanie

1.

Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ

2.


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ

Gry dydaktyczne

1. "Sylabowyścig"


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ
Hasło do folderu to: sylabyMiP

2. "Głoskowy Piotruś"


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ

3.  Plansza wielofunkcyjna


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ
Hasło do folderu to: boberkowaplansza

4.  Sylabowe bingo


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ
Hasło do folderu to: MbingoP

5.  "Kropka-kreska"
Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ
Hasło do folderu to: kreskaikropka

6.  Bingo pogodowe


Aby pobrać pliki kliknij TUTAJ
Hasło do folderu to: pogodynka

DIY

Zachęcam do zerknięcia w zakładkę, 
gdzie jeszcze nie tak dawno pokazywałam jak zrobić coś z niczego.




Odwiedzić możecie też stronę naszego przedszkola, 
gdzie publikuję relacje z zajęć z prowadzonego przeze mnie kółka eko-plastycznego.
Mam trochę zaległych wpisów, ale postaram się w tym tygodniu nadrobić,
także zachęcam do śledzenia :)


Mam nadzieję, że uda Wam się skorzystać z powyższych propozycji.
Chętnie zobaczę relacje z Waszych zabaw z wykorzystaniem moich pomocy czy inspiracji :)
Dlatego zachęcam do zostawiania komentarzy ze zdjęciami na FB  pod postem reklamującym ten wpis :)


Udanej zabawy kochani! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz