Współpraca

poniedziałek, 19 października 2020

Zupa jarzynowa - praca plastyczna

Choć często zdarza mi się zapomnieć, że coś już w danym temacie robiłam i z nowymi wychowankami mogłabym to powtórzyć, to fajnie móc nawet przypadkiem, wpisując w wyszukiwarkę trafić na coś swojego i zapomnianego :)
I tak właśnie było w przypadku zupy jarzynowej.
Szukając pomysłu na pracę plastyczną podsumowującą tematykę warzyw, trafiłam na swój wpis sprzed 6 lat. Postanowiłam nieco zmodyfikować szablon garnuszka i wykonać pracę z moimi 5-latkami.
I tak prezentują się nasze tegoroczne prace. 



Tym razem, z racji tego, że grupa wykonująca pracę była starsza niż ta, z postu sprzed 6 lat, dzieci same wycinały garnuszki i naklejały na twardą kartkę.
 


 
A poniżej najnowszy, zmodyfikowany garnuszek do wykonania pysznej zupki :)

 
 
* Treść oryginalnego postu
Zainspirowana zdjęciem prac, nadesłanym przez Panią Dominikę, jako podsumowanie tego tygodniowych zajęć o warzywach, postanowiłam ugotować z moimi maluchami zupę jarzynową :)
Do jej wykonania, niezbędny był szablon garnka oraz sylwety warzyw. Zadaniem dzieci było wyklejenie tych sylwet plasteliną ( starając się rozcierać jej kawałki na sylwecie), dobierając przy tym  kolory odpowiadające kolorom warzyw. Zobaczcie, jakie pyszne zupki nam wyszły :)


 A oto pierwowzór naszych prac. Pani Dominiko, dziękuję za inspirację <3


10 komentarzy:

  1. ooo fajnie, w następnym roku będzie zupa w wykonaniu Pani dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież to są zupy w wykonaniu moich dzieci Pani Dominiko ;)

      Usuń
  2. Poproszę talerz takiej ciepłej zupki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ładnie proszę o szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Asiu, dodałam zdjęcie szablonu. Proszę wybaczyć jakość i ogólną estetykę, ale robiłam go w Paint'cie ;)

      Usuń
  4. dziękuję bardzo ! super blog, będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się Tu Pani podoba :) i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Do tej pory z moimi Maluchami robiłam jedynie papierowe przetwory w słoikach ;), ale hmm... Kto by się takiej zupce oparł? Na zimę jak znalazł! Jeśli się Pani nie pogniewa i ja skorzystam z inspiracji niebawem wykonując podobne dzieła z Podopiecznymi :).

    Pozdrawiam i gorąco zapraszam do siebie,
    Kasia ze Świata Niani

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy robila to pani na papierze technicznym czy ksero? Bardzo ladna praca.

    OdpowiedzUsuń