Jednym z tematów zeszłotygodniowych, był rozwój
motyla.
Konspektu póki co Wam nie udostępnię,
pozwolicie, że zostawię go sobie na przyszły rok, jak temat łąki powróci do łask ;)
Konspektu póki co Wam nie udostępnię,
pozwolicie, że zostawię go sobie na przyszły rok, jak temat łąki powróci do łask ;)
Jednak chciałaby Wam zaprezentować pracę, którą
wykonaliśmy jako podsumowanie tematu zajęć :)
Pomysł zaczerpnięty z
bloga Akukuuu
Potrzebne nam będą:
- duże nakrętki po wodzie mineralnej,
- 4 rodzaje makaronu: małe muszelki, świderki, pene, kokardki,
- kolorowe kartki,
- klej Magic.
N-l rozdaje dzieciom duże nakrętki po wodzie mineralnej i kartkę.
Prosi, by dzieci jedną nakrętkę umieściły nad kartką, drugą pod kartką,
trzecią z lewej strony, czwartą z prawej strony kartki.
N-l rozdaje dz. zestawy 4 rodzajów makaronu.
Dz. umieszcza dane rodzaje makaronu, przypominające motyla w kolejnych etapach jego rozwoju,
w nakrętkach z pamięci, bądź posiłkując się historyjka obrazkową zamieszczoną na tablicy.
Następnie dzieci wklejają makarony w nakrętki, a nakrętki przyklejają do kartki.
Dodatkowo, dz. rysuje linie proste od linijki i dorysowuje grot strzałki,
zwrócony w odpowiednia stronę, wskazującą etapy rozwoju motyla.
Na koniec dz. przyklejają podpisy i ozdabiają pracę.
- duże nakrętki po wodzie mineralnej,
- 4 rodzaje makaronu: małe muszelki, świderki, pene, kokardki,
- kolorowe kartki,
- klej Magic.
N-l rozdaje dzieciom duże nakrętki po wodzie mineralnej i kartkę.
Prosi, by dzieci jedną nakrętkę umieściły nad kartką, drugą pod kartką,
trzecią z lewej strony, czwartą z prawej strony kartki.
N-l rozdaje dz. zestawy 4 rodzajów makaronu.
Dz. umieszcza dane rodzaje makaronu, przypominające motyla w kolejnych etapach jego rozwoju,
w nakrętkach z pamięci, bądź posiłkując się historyjka obrazkową zamieszczoną na tablicy.
Następnie dzieci wklejają makarony w nakrętki, a nakrętki przyklejają do kartki.
Dodatkowo, dz. rysuje linie proste od linijki i dorysowuje grot strzałki,
zwrócony w odpowiednia stronę, wskazującą etapy rozwoju motyla.
Na koniec dz. przyklejają podpisy i ozdabiają pracę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz