Słyszeliście o najnowszej kampanii edukacyjnej "Mistrzostwa Świata w
myciu rąk"?
Jeśli nie, to koniecznie przeczytajcie poniższy tekst i zajrzyjcie na proponowane w nim strony Szykuje się fantastyczna i edukacyjna zabawa z nagrodami do zgarnięcia
Z początkiem września startuje ogólnopolska kampania Mistrzostwa Świata w myciu rąk
organizowana przez firmę Higma Service w partnerstwie z marką Tork.
Jej zadaniem jest uświadamianie dzieciom w wieku przedszkolnym,
jak ważna jest higiena mycia rąk. Ambasadorem akcji został Kazimierz Mazur – aktor filmowy
i teatralny, tata, dla którego zdrowie dzieci nie jest obojętne.
Patronatem honorowym objęli ją: Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych,
Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych oraz Fundacja Lubimy Działać,
a medialnym TVP2 i portal Kampanie Społeczne.
Oficjalna inauguracja kampanii rozpocznie się 14 września 2018 roku
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Boguszycach.
To właśnie tam Ambasador kampanii, Kazimierz Mazur, poprowadzi z przedszkolakami zajęcia na temat mycia rąk.
„Bardzo cieszę się na spotkanie z dziećmi i już opracowuję w głowie plan,
by jak najbardziej wciągnąć je w mycie rąk.
Mam nadzieję, że po tych zajęciach każdy maluch będzie wiedział,
jak poprawnie umyć ręce i dlaczego to jest takie ważne” – mówi Kazimierz Mazur.
„Higiena wśród dzieci to poważny problem.
Sami dorośli często nie wiedzą, jak poprawnie myć ręce,
więc nie przekazują tej wiedzy maluchom.
Większość z nich poświęca zaledwie kilka sekund na mycie rąk, a później ich nie wyciera.
A przecież na wilgotnych rękach rozwija się jeszcze więcej bakterii!
Jestem tatą i wiem, że dbałość o higienę trzeba rozwijać już od najmłodszych lat.
Dobrze umyte dłonie to przecież ochrona przed wieloma chorobami.
Cieszę się, że mogę wesprzeć właśnie tę kampanię” – dodaje Ambasador kampanii.
Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową Akademia Czystości
www.akademiaczystosci.pl,
na której nauczyciele i rodzice dzieci w wieku przedszkolnym znajdą Niezbędnik Mistrza,
a w nim zbiór materiałów, które będą przydatne w prowadzeniu zajęć dla dzieci na temat mycia rąk.
W Niezbędniku znajdują się między innymi prezentacja multimedialna, w której postaci kampanii tłumaczą,
dlaczego mycie rąk jest ważne oraz tablica z obrazkową instrukcją mycia rąk,
którą można wydrukować i powiesić w łazience.
W ramach kampanii Higma Service ogłosiła także konkurs dla przedszkoli z całej Polski.
Zadanie polega na przeprowadzeniu ciekawych zajęć na temat mycia rąk.
„Chcemy w ten sposób zachęcić jak najwięcej przedszkoli do włączenia się do akcji.
Przedszkola mogą korzystać z materiałów zamieszczonych w Niezbędniku Mistrza,
a następie przeprowadzić na ich podstawie zajęcia.
Liczy się kreatywność i jak największe zaangażowanie dzieci.
Przedszkola, które przeprowadzą zajęcia,
wysyłają nam krótki opis i relację za pomocą formularza na stronie internetowej kampanii.
Zwycięskie przedszkole odwiedzi Kazimierz Mazur,
a dodatkowo może wygrać bony na zakup środków higienicznych i dozowników” – mówi Aleksandra Węglarz, koordynatorka kampanii.
Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 19 czerwca 2019 roku.
Szczegóły dostępne na stronie kampanii.
Informacje o kampanii będą stale aktualizowane na stronie kampanii
www.akademiaczystosci.pl
oraz na profilach organizatora
www.higma-service.pl,
www.facebook.pl/HigmaService,
www.youtube.com/HigmaService.
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres:
Aleksandra Węglarz
Specjalista ds. Marketingu Higma Service
Koordynator kampanii Mistrzostwa Świata w myciu rąk
kontakt@akademiaczystosci.pl
tel. 571 293 307
Jeśli nie, to koniecznie przeczytajcie poniższy tekst i zajrzyjcie na proponowane w nim strony Szykuje się fantastyczna i edukacyjna zabawa z nagrodami do zgarnięcia
Z początkiem września startuje ogólnopolska kampania Mistrzostwa Świata w myciu rąk
organizowana przez firmę Higma Service w partnerstwie z marką Tork.
Jej zadaniem jest uświadamianie dzieciom w wieku przedszkolnym,
jak ważna jest higiena mycia rąk. Ambasadorem akcji został Kazimierz Mazur – aktor filmowy
i teatralny, tata, dla którego zdrowie dzieci nie jest obojętne.
Patronatem honorowym objęli ją: Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych,
Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych oraz Fundacja Lubimy Działać,
a medialnym TVP2 i portal Kampanie Społeczne.
Oficjalna inauguracja kampanii rozpocznie się 14 września 2018 roku
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Boguszycach.
To właśnie tam Ambasador kampanii, Kazimierz Mazur, poprowadzi z przedszkolakami zajęcia na temat mycia rąk.
„Bardzo cieszę się na spotkanie z dziećmi i już opracowuję w głowie plan,
by jak najbardziej wciągnąć je w mycie rąk.
Mam nadzieję, że po tych zajęciach każdy maluch będzie wiedział,
jak poprawnie umyć ręce i dlaczego to jest takie ważne” – mówi Kazimierz Mazur.
„Higiena wśród dzieci to poważny problem.
Sami dorośli często nie wiedzą, jak poprawnie myć ręce,
więc nie przekazują tej wiedzy maluchom.
Większość z nich poświęca zaledwie kilka sekund na mycie rąk, a później ich nie wyciera.
A przecież na wilgotnych rękach rozwija się jeszcze więcej bakterii!
Jestem tatą i wiem, że dbałość o higienę trzeba rozwijać już od najmłodszych lat.
Dobrze umyte dłonie to przecież ochrona przed wieloma chorobami.
Cieszę się, że mogę wesprzeć właśnie tę kampanię” – dodaje Ambasador kampanii.
Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową Akademia Czystości
www.akademiaczystosci.pl,
na której nauczyciele i rodzice dzieci w wieku przedszkolnym znajdą Niezbędnik Mistrza,
a w nim zbiór materiałów, które będą przydatne w prowadzeniu zajęć dla dzieci na temat mycia rąk.
W Niezbędniku znajdują się między innymi prezentacja multimedialna, w której postaci kampanii tłumaczą,
dlaczego mycie rąk jest ważne oraz tablica z obrazkową instrukcją mycia rąk,
którą można wydrukować i powiesić w łazience.
W ramach kampanii Higma Service ogłosiła także konkurs dla przedszkoli z całej Polski.
Zadanie polega na przeprowadzeniu ciekawych zajęć na temat mycia rąk.
„Chcemy w ten sposób zachęcić jak najwięcej przedszkoli do włączenia się do akcji.
Przedszkola mogą korzystać z materiałów zamieszczonych w Niezbędniku Mistrza,
a następie przeprowadzić na ich podstawie zajęcia.
Liczy się kreatywność i jak największe zaangażowanie dzieci.
Przedszkola, które przeprowadzą zajęcia,
wysyłają nam krótki opis i relację za pomocą formularza na stronie internetowej kampanii.
Zwycięskie przedszkole odwiedzi Kazimierz Mazur,
a dodatkowo może wygrać bony na zakup środków higienicznych i dozowników” – mówi Aleksandra Węglarz, koordynatorka kampanii.
Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 19 czerwca 2019 roku.
Szczegóły dostępne na stronie kampanii.
Informacje o kampanii będą stale aktualizowane na stronie kampanii
www.akademiaczystosci.pl
oraz na profilach organizatora
www.higma-service.pl,
www.facebook.pl/HigmaService,
www.youtube.com/HigmaService.
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres:
Aleksandra Węglarz
Specjalista ds. Marketingu Higma Service
Koordynator kampanii Mistrzostwa Świata w myciu rąk
kontakt@akademiaczystosci.pl
tel. 571 293 307
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz