Współpraca

niedziela, 13 września 2020

Dzień Kropki - medale na podsumowanie obchodów tego wyjątkowego dnia nietypowego

 W zeszłym roku Dzień Kropki wpisany był w realizowany w ramach innowacji "Zakodowany kalendarz dni nietypowych".

Propozycje zakodowanych zajęć odbywających się z okazji Dnia Kropki znajdziecie TUTAJ

W tym roku chciałabym, żeby było nieco inaczej. Bardziej twórczo.


 Mam kilka pomysłów, jednak jeszcze ich nie zwerbalizowałam.

Zapewne zrobię to na ostatnią chwile, jak to mam w zwyczaju ;)

Także nie podzielę się z Wami tegoroczną koncepcją obchodów Dnia Kropki, ale z chęcią podzielę się medalami, które przygotowałam dla moich Muchomorków jako symboliczną pamiątkę z tego dnia.

Medale wyglądają jak na załączonym poniżej zdjęciu i na stronie A4 znajduje się ich 6.


W zeszłym roku były u nas dyplomy, w tym roku postawiłam na kropkowe medale :)

Jeśli i Wy chcielibyście wręczyć swoim podopiecznym takie "cudeńka" zapraszam TUTAJ

Częstujcie się i świętujcie ten cudowny dzień <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz