Współpraca

niedziela, 27 sierpnia 2023

Fotobudka - propozycje dekoracji na każdą okazję.


Miejsca te do zdjęć wszystkich zachęcą.
W ramkach kolorowych
zatrzymując radość dziecięcą.

Szał na Fotobudki przeniósł się z uroczystości weselnych, do praktycznie każdego miejsca z większym skupiskiem ludzi.

Jak można zaobserwować na profilach dedykowanych szkołom i przedszkolom, instytucje te chwalą się swoimi pomysłami na ciekawe dekoracje nawiązujące do imprez i uroczystości wynikających z założeń ich rocznego planu pracy.

Początek roku szkolno-przedszkolnego, to idealny moment na stworzenie czegoś wyjątkowego, co stanie się fantastycznym tłem do pamiątkowych zdjęć.

I tutaj na przeciw wychodzą nam właśnie fotobudki.

 Nie zajmują one zbyt wiele miejsca, a efekt ich użytkowania jest rewelacyjny.

Sama jakiś czas temu odkryłam wyjątkowe właściwości tego typu dekoracji i w tym poście, podzielę się z Wami wszystkimi swoimi fotobudkowymi tworami :)

 Jako pierwsza, powstała fotobudka na rozpoczęcie roku szkolnego w jednej z moich dawnych grup.

Prosta dekoracja, która zawisła na stworzonym przeze mnie straganie, stała się fajnym miejscem do wykonania zdjęć w pierwszy tygodniu pobytu w przedszkolu.

A, że nowy rok przedszkolny już za pasem, może i Wam coś takiego uda się stworzyć :)

Jeśli jeszcze nie wiecie, to wszystkie materiały do druku, które można umieścić na takim stand'zie znajdziecie TUTAJ

 Kolejna fotobudka, a zarazem kącik przyrodniczy, który stanął w holu mojego teraźniejszego miejsca pracy prezentuje się następująco:


Z jego stworzenia, byłam wyjątkowo dumna, gdyż prezentował się fenomenalnie i zachęcał wszystkich do zapoznania się z tym, co akurat hodowaliśmy, przy okazji tematyki związanej z nadejściem wiosny.

Jeśli chcielibyście wzbogacić się o girlandę z napisem i etykiety do roślin (pozostałe elementy pochodzą z rożnych czasopism dla nauczycieli), koniecznie zajrzyjcie TUTAJ

Kolejna dekoracja powstała na zakończenie realizacji naszego autorskiego, wewnątrzprzedszkolnego projektu " Z Misiem Uszatkiem poznajemy morza i oceany". 


No mój drugi powód do dumy. Fotobudka prezentuje się przecudnie! Wybaczcie za brak skromności, ale naprawdę sama się dziwię, jak udało mi coś takiego stworzyć. Oczywiście, nieopisana pomocą były sylwety zwierząt i roślin morskich, które wykonała moje niezwykle uzdolniona przyjaciółka, z która od zeszłego roku mam przyjemność pracować w jednej grupie.

Panno Anno, jesteś najlepsza!

Poniższa fotobudka powstała dosłownie na ostatnią chwilę, dlatego nie ma takiego efektu WOW, ale myślę że była miłym akcentem w trudnych czasach pandemii.

Kolejny rok pracy sprawił, że mój poziom tworzenia tego typu dekoracji ewaluował.Chodzi mi głównie o dekoracje związane z dniem przedszkolaka. W pierwszym roku mojej pracy w obecnej placówce, dekoracja na Dzień przedszkolaka prezentowała się tak:

 W ubiegłym roku szkolnym, zdjęcia upamiętniające święto najmłodszych, można było robić już w takiej oprawie:

Materiały do pobrania w celu stworzenia dekoracji z okazji Dnia Przedszkolaka znajdziecie TUTAJ

Idąc dalej, Patriotyczna Fotobudka była wynikiem realizacji jednego z zadań ogólnopolskiego programu "Piękna nasza Polska cała".


Myślę, że zadanie zostało wykonane śpiewająco :) 

Do ozdoby fotobudki posłużyły szarfy wstążkowe, które zrobiłam dla moich maluszków jako rekwizyt do układu choreograficznego do piosenki "Polsko, kocham Cię". 

Możecie o nich przeczytać TUTAJ Zaś girlandy i chorągiewki wydrukowałam z materiałów dostępnych na Printotece.

Przedostatnie zdjęcie, prezentuje dekorację wykonaną z okazji Mikołajek. Została ona wykonana także w wielkim pędzie, ale myślę, że była i tak fajną otoczką do zdjęć wykonywanych przez rodziców.


No przyszedł czas na prezentację mojego ostatniego dzieła.

W związku z tym, że w tym roku uruchomiliśmy Pocztę Walentynkową, powstało specjalne stanowisko do pobierania kartek walentynkowych i wrzucania ich do skrzynki. Cieszyło się ono niezwykłą popularnością, a po wypisaniu i "przesłaniu" wszystkich miłosnych wiadomości, można było wykonać pamiątkowe zdjęcie w takiej oto oprawie.

Powyżej zaprezentowałam Wam typowe fotobudki, które stworzyłam i wykorzystałam w kontekście dni wyjatkowych czy uroczystości.

Mam jeszcze propozycje kącików, które także śmiało można zaadoptować na fotobudki i wystawić je w nawiązujące do ich dekoracji, dni :)

Dzień listonosza lub Poczty:

Materiały do druku znajdziecie TUTAJ


Jesienny stragan:

Girlanda do pobrania TUTAJ


Dzień lemoniady/ Początek lata:

Materiały do druku znajdziecie TUTAJ

***

Na obecną chwilę to tyle ;) 

Jak tylko stworzę coś nowego, lub przypomni mi się coś, co już jest na blogu a tego tutaj nie wrzuciłam, to uzupełnię wpis.

Koniecznie podzielcie się w komentarzach opinią, na temat tego typu dekoracji a na FB swoimi fotobudkami, jeśli takowe też stworzyliście :)

Wspaniałego tygodnia i do usłyszenia niebawem <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz