Dzieci zostały podzielone na dwie grupy: chłopcy i dziewczynki. Najpierw chłopcy podjęli się zadania ułożenia tęczowych układanek. Nie było większych problemów z dopasowaniem cyfr i kropeczek w zakresie 6. Schody zaczęły się w momencie pojawienie się cyfry 7 i wyższych ( w tym liczby 10), które to były słabo rozpoznawane przez moich Panów. To też wydłużyło im czas ukończenia całego zadania. Na szczęście z odsieczą przybyły dziewczynki, które pomogły rozpoznać pozostałe, tajemnicze znaki graficzne.
Moje Panie natomiast, nie miały żadnych problemów z ułożeniem wszystkich elementów układanki w zakresie 0- 10. Szybko i sprawnie poradziły sobie z całym zadaniem, dodatkowo ( może chodziło o walory estetyczne ;), ułożyły wszystkie kartoniki w kolejności.
Oto co stworzyły Panie:
Zaś podczas pracy dziewczynek z tęczową układanką, chłopcy bawili się obrazkowym dominem tak:
Boberkowy świat mnie inspiruje<3
OdpowiedzUsuńAż łzy napłynęły mi do oczu...Dziękuję baaardzo za te przecudne słowa, które dodają mi skrzydeł! <3
OdpowiedzUsuńMówiłam, że zabawa będzie przednia;) Bardzo podoba mi się ta tęczowa układanka:) A organizacyjnie wszysto na 5 z plusem, jak widzę:) Porządek musi być:)
OdpowiedzUsuńtęcza u mnie też zrobiona, jutro testuję, dziękuje za inspirację i proszę o więcej ;-)
OdpowiedzUsuńPani Dominiko, liczę na relację z przebiegu zabawy :) i cieszę się, że mogłam pomóc :)
OdpowiedzUsuńu mnie tak samo dziewczynki błyskawicznie poradziły sobie, chłopcy narobili zamieszania :) ale ogólnie
OdpowiedzUsuńpodobało im się