Współpraca

wtorek, 4 stycznia 2022

Zegarek kieszonkowy z nakrętek DIY

Nieodzownym elementem zajęć związanych z czasem, jest prezentacja różnego rodzaju zegarów. Kilka ciekawych pomysłów zebrałam i umieściłam TUTAJ.
Dzisiejszym wpisem, chciałam uzupełnić prezentowany wcześniej zbiór. Poniżej znajduje się mój autorski pomysł  i wykonanie ( tak mi się przynajmniej wydaje, gdyż nic podobnego w Internecie nie znalazłam ;) zegarka kieszonkowego z nakrętek po napojach.


Do stworzenia tego wyjątkowego przedmiotu potrzebne będą:
- 2 nakrętki po 5 litrowej wodzie mineralnej  ( najszersze jakie można znaleźć na rynku);
- złoty spray;
- sznurek;
- folia piankowa;
- korkociąg.


Na brzegach nakrętek robimy po dwie dziurki korkociągiem. Przez nie przeciągamy sznurek tak, by związać nakrętki. Całość ( nakrętki i sznurek) spryskujemy złotym sprey'em i odstawiamy do wyschnięcia. W międzyczasie wycinamy z folii piankowej tarczę zegarka oraz wskazówki. Na tarczę nanosimy godziny i przyszywamy do niej wskazówki. Po wyschnięciu nakrętek, tarczę umieszczamy wewnątrz jednej i voila :D







11 komentarzy: