Współpraca

wtorek, 24 sierpnia 2021

Przedszkole - czas start! - pakiety materiałów niezbędne na poczatek roku szkolnego

 Kochani, po długiej przerwie wracam na chwilkę by corocznym zwyczajem rozpocząć akcję "Przedszkole Czas Start!". 

 


 

W załączonym linku na końcu postu znajdziecie materiały, które z pewnością przydadzą się Wam na początek roku szkolnego, który już za pasem😉
Zerknijcie i jeśli uznacie, że moje propozycje są godne polecenia, udostępniajcie post gdzie się da 😃
Z racji tego, że wypisałam się ze wszystkich przedszkolnych grup, bo nie byłam w stanie strawić notorycznie pojawiających się próśb o rzeczy, które można samemu wygooglować, nie jestem w stanie dotrzeć do nauczycieli, którzy jeszcze nie zawitali do mojego Boberkowego Świata. 

Dlatego jeśli chcecie pomóc swoim koleżankom i kolegom po fachu, podzielcie się proszę tymi propozycjami w grupach do których należycie 🙂 

Niech i inni mają możliwość wejścia w nowy rok szkolny z gotowymi pakietami pomocy 😃

❤ 
✅PS. Proszę, zapoznajcie się z postami na blogu, dotyczącymi wybranych przez Was materiałów. 

W nich znajdziecie linki pod którymi znajdują się poszczególne pliki do pobrania 🙂  

Akcja: Przedszkole - czas start!

Pozdrawiam <3


 

8 komentarzy:

  1. Dzień dobry ��
    Jest problem z linkiem i przekierowuje mnie na stronę główną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam, że przekierowuje do "Tablicy sprawności"

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również link nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani, link przekierowuje do listy postów związanych z początkiem roku szkolnego. Z tej listy należy wybrać interesujący nas wpis, a w nim znajdują się wszystkie potrzebne do pobrania materiałów linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za artykuł, długo szukałem informacji co przyda się do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam nie moge pobrać chorągiewek i baneru witaj przedszkole

    OdpowiedzUsuń