Współpraca

niedziela, 23 sierpnia 2020

Znaczki rozpoznawcze - pliki do wydruku

Tematyka rozpoczęcia roku szkolnego będzie gościć w Boberkowym Świecie do końca wakacji.
Jako, że często na grupach nauczycielskich pojawiają się pytania o znaczki rozpoznawcze, 
takowe też  stworzyłam dla Was dwa lata temu, a dziś przypominam je w ramach akcji:


Pakiet zawiera 25 znaczków, przedstawiających różne zwierzęta. 
Pakiety dostępne są w 5 kolorach:
zielony, czerwony, niebieski, żółty, pomarańczowy
 
Możecie je pobrać z Boberkowego Chomika.
Hasło do folderu to: zwierzaki

Jeśli nie macie pomysłu jak owe znaczki wprowadzić, jak sprawić by dzieci się z nimi lepiej zapoznały, 
zapraszam na zeszłoroczny post o znaczkach rozpoznawczych właśnie :)
Znajdziecie go TUTAJ

 Mam też kilka nowości niezwiązanych z początkiem września, ale czekam na swój nowy nabytek, by móc je Wam zaprezentować ;)


Nie pogniewam się także za udostępnienia i polecenia mojej strony :) 
Buziole <3

8 komentarzy:

  1. Super, super, super ! Zakochałam się w tym blogu ;) jestem częstym gościem :) zapraszam na mój raczkujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super ! Zakochałam się w tym blogu ;) jestem częstym gościem :) zapraszam na mój raczkujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję. Poczęstowałam się znaczkami :) Wszystko jest super, kopalnia świeżych pomysłów, a pracuję już 18 lat z dziećmi. Z chęcią dalej skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam również <3

      Usuń
    2. Super rzeczy! Gratuluję pomysłów i pracowitości.

      Usuń
  4. Super sprawa 😀Ja też uwielbiam ten blog i panią Agatę 💖👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pomoce! wiem, że przygotowanie takich zbiorów wymaga czasu, pomysłowości i pracy. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń