Współpraca

sobota, 29 sierpnia 2015

Znaczki rozpoznawcze- pliki do wydruku

Tematyka rozpoczęcia roku szkolnego wciąż gości na B-W. Zarzucam nieco tworzenie i publikowanie pomysłów na zabawy i pomoce do Metody Krakowskiej, by wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom i prośbom.

Jako, że często pytacie o znaczki rozpoznawcze, (których u nas się samemu nie zdobywa, tym akurat dyrekcja nas w nie zaopatruje:), takowe znaczki postanowiłam dla Was stworzyć :)


Pakiet zawiera 25 znaczków, przedstawiających różne zwierzęta. Pakiety dostępne są w 5 kolorach:
zielony, czerwony, niebieski, żółty, pomarańczowy. Możecie je pobrać z Boberkowego Chomika.
Hasło do folderu to zwierzaki  :)

Jeśli nie macie pomysłu jak owe znaczki wprowadzić, jak sprawić by dzieci się z nimi lepiej zapoznały, zapraszam na zeszłoroczny post o znaczkach rozpoznawczych właśnie :)
Znajdziecie go TUTAJ

Jak zwykle, będzie mi niezwykle miło, jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza, tak tutaj jak i na Facebooku. Nie pogniewam się także za udostępnienia i polecenia mojej strony :) Buziole <3

8 komentarzy:

  1. Super, super, super ! Zakochałam się w tym blogu ;) jestem częstym gościem :) zapraszam na mój raczkujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super ! Zakochałam się w tym blogu ;) jestem częstym gościem :) zapraszam na mój raczkujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję. Poczęstowałam się znaczkami :) Wszystko jest super, kopalnia świeżych pomysłów, a pracuję już 18 lat z dziećmi. Z chęcią dalej skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam również <3

      Usuń
    2. Super rzeczy! Gratuluję pomysłów i pracowitości.

      Usuń
  4. Super sprawa 😀Ja też uwielbiam ten blog i panią Agatę 💖👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pomoce! wiem, że przygotowanie takich zbiorów wymaga czasu, pomysłowości i pracy. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń